Wednesday, 15 February 2012

kebosanan,kesunyian,kerinduan

harinih 16/2/12 aku da der kt Kajang... urmmm...hati n fikiran aku msih lg der kt kmpung...Lepar Utara...hati msih igt kpd mk n ayh.. and also kwan2 aku yg msih d lepar... terase kesunyian berada d sini walau un d tmpt kerja... walau sehari ta jmpe kengkawan kt lepa.. mcm sebuln rindunyer/... tp aku kerje sni un ta lme... nt aku blek jugak.. bler aku blik harap2 der lg kawan yg sentiaser mennti... aku blik kjang coz kje.. ukn suke2... nt klu der rezeki lebih aku blikn buah tgn utk member aku sorang satu... insyaallah...


kenangan 14/2/2012..
aku,salam,apek,wan,ijoi,bob,mat,nusi,mat li,, pg sungai,, hari2 last aku kt lepa,, der jer aktivis yg mnyeronkn...hehehehe tp sayang,, tak lme da nk blek dah,, sedih sgt.2,, erm... harap2 la dpt suasane cm nih lg next time.. buln 3 aku akn blik lepa lg... mlz dah nk kje.. nk lepak brsame kawan2.. kt lepa.. ssmbil tggu result spm... korang tggu aku blik k...salm,,, tak yh p kje sana la... tgu aku blik jer.. nt aku bwk ko p jln2 nek kete.. hahaahaha...boring lepak2 kt lepa without u tau tak...heheh apek... kje jgn terok2 sgt.. nt sakit lg sush...
bob truskn inspirasi ko tuh.. aku caye ko leyh buat...aku ttp aku.. da aku bkn boneka.. sjarh lme kiter smpnkn.. sjrh bru kiter lakar kn...